About jobbintervjun

Så var det inte så mycket till intervju, men jag tror den gick bra, för vi fick båda gå vidare till nästa steg vilket var sjukstugan.
Där fick vi båda lämna ett urinprov och alla streck dök självklart upp för oss båda. Däremot kan jag meddela att Sandra hör som en 60-åring. Ja, på en av alla frekvenser som är med på hörseltestet, så det är inte så hemskt som jag fick det att låta.

Det bådar väldigt gott med andra ord. För gott. För jag är inte säker på om jag verkligen vill det här än. Hursomhelst, jag tror det blir introduktion på fredag.


Sammanhang med texten finns inte.
Tobbe knäppte denna bild på mig då vi snorklade efter sköldpaddor utanför Gili Meno.


Idag skulle vi kliva upp och vara uppe innan 09.00, men jag har fortfarande inte sett skymten av Sandra. Var är du älskling? Jag är duschad och redo för vår planerade frukost framför en film! <3
Sedan kommer Brad och plockar upp oss för att umgås över en lunch och sen hade vi tänkt göra något så kul som att tvätta. Fast det känns nästan kul tycker jag, efter att inte ha tvättat en maskin kläder själv på väldigt länge.

Kommentarer
Postat av: Mamma Carina

Jag är ju inget blötdjur, men det ser onekligen härligt ut! Helst när man vet hur vackert det kan vara under ytan!

2011-01-11 @ 22:46:48
Postat av: Pappa Janne

Hej! Ja vilket dilemma!, svårt att välja men det kan ju vara skönt att vara ute!, men annars så fixar ni erfarenhet för att starta en egen Fårfarm!

det blir säkert bra hur ni än gör!

Vill inte påverka :-)



Massor med kramar till er båda!

2011-01-12 @ 14:18:41
Postat av: Pappa Janne

Hej igen!

kan inte vara riktigt tyst :-)!

jag skulle nog föröka mig på en liten Walkabout!!

men !! gå efter magkänslan!

Kramisar

2011-01-12 @ 14:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0