1700

Så många saker känns det som att det just nu snurrar runt i huvudet på mig.
Tänk vad tid och ingenting att göra får en att börja tänka på saker. Positivt eller negativt, det vet jag inte än.

På tal om negativt. Jag har gråtit hur många tårar som helst alldeles nyss i min ensamhet.
Orsaken? Jo, att jag ligger och tänker på det Kerry sa till Sandra idag då dom var på jobbet: att han lämnar Nya Zeeland för Australien den 5:e april, för att stanna där. Inget Norge för honom i höst med andra ord. Därmed kan det mycket väl vara sista gången vi ser honom den där otäcka tisdagen i april som jag just nu aldrig hoppas kommer.
Jag avskyr att säga hejdå till folk som man ganska säkert vet att man aldrig kommer att träffa igen.
Det är lite (pyttepyttelite för er som inte håller med mig) som att dom dör.
Så nu svider mina ögon och min kudde är blöt.
Oh, vad jag ska kramas med honom imorgon på jobbet, och han kommer bli så irriterad men det kommer jag totalt att strunta i!

Kommentarer
Postat av: siw-rina røreng

NEI NEI NEI NEI:( dette var dårlige nyheter:( Feller noen tårer, dette blir triste saker!

Men vi får se positivt i det for ham, han begynner på en ny side i livets bok og håper det blir en god start på noe som kan gi han masse!

Gi ham en stor klem fra meg og ønsk han lykke til!!



Savner dere masse og hvis jeg leste rett, så kommer dere tilbake til Bjerka i høst??? Det er stor sjansje for at jeg også gjør det:)



Love you of all my heart:)

2011-01-26 @ 12:48:08
Postat av: Mamma Carina

Då kanske du ska passa på att bo lite i Balclutha med honom då så får du umgås med honom innan han åker iväg och du åker hem...?

Kjam

2011-01-26 @ 17:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0