You got your secrets, you got your regrets, darling, we all do.

Imorgon då jag vaknar är det torsdag.
Jag som tycker att jag precis gruvade mig för den där måndagsmorgonen.

Vi har varit borta i mer än 11 veckor. I Nya Zeeland har vi varit i i precis 6 veckor, nästan på timmen. Bilderna från Thailand känns som en evighet sen. Fast det bara är 75-77 dagar sedan. På fredag avslutar vi vår 4:e arbetsvecka.

11 veckor är ungefär så länge som säsongen i Norge är.
11 veckor är mer än 1/5 del av ett år.
11 veckor är bara 2 veckor ifrån att vara ett halvt halvår.
2 veckor ifrån att ha varit borta halva tiden av vad vi ska med andra ord.
Vad jag försöker komma fram till är att det har gått i racerfart såhär långt!


Kommentarer
Postat av: stina

oj jäklar, tiden går fort när man har roligt :)

puss

2011-02-09 @ 10:08:17
Postat av: Mamma Carina

Det går rasande fort-jag håller med!

Hoppas ni hinner åka på ngt mer ställe innan ni åker hem...varför inte se norra ön, ni vet ju aldrig när ni ska till NZ nästa gång!

Kram

2011-02-09 @ 15:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0