Utmaning!

Johanna, jag vet. Jag är en loser.
Det är inte kul att uppdatera på veckorna, för då händer det ingenting. Det slutar bara med att jag beklagar mig över någonting och sånt är aldrig särskilt kul att läsa. Det oroar bara människor i onödan.
På helgerna har vi än så länge alltid gjort något, därför finns inte riktigt tiden till uppdatering då, fast det är då den borde ske.

Tills imorgon efter jobbet kan jag så länge uppdatera er med att helgen har varit toppen! Några droppar alkohol intogs på lördagskvällen till middagen, men det var det. Mike har försökt få Sandra att erkänna att hon höll på att bli onykter då, men har inte lyckats.

Imorgon utlovar jag bilder från fredag, lördag och söndag. Senast 23.00 min tid. Det vill säga 11.00 eran tid på måndag förmiddag.
Detta är en utmaning till mig själv.
Utmaningen till er blir att vara den första att lämna en kritiserande kommentar om jag inte håller mitt löfte.
Ett pris värt minst $20 NZ utlovas till den som är först. Lämna er adress i slutet av kommentaren så kommer priset med posten efter 7-14 dagar.

Kommentarer
Postat av: Mamma Carina

Vi har supernice väder idag:-) Gått ut till långfärdsskridskobanan (oj vilket långt ord!)I skoterspår som inte höll för 2 små elefanter;-)Det gav härlig motion. Nu väntar en hemmagjord semla-så var den nyttan borta!

Kramar till Er!

2011-02-06 @ 13:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0