Confucion goes clearer

Om jag var ni skulle jag vara confuced.
Därför lägger jag nu in en bra karta som jag hittade.
Detta är dock bara den södra ön. Det var det enda sättet att få med Balclutha (och till och med Kaitangata).
Det är i Balclutha vi jobbar.
Balclutha är som Skellefteå fast mindre. Jag kallar ibland Balclutha för bara Clutha.
Det är i Kaitangata vi bor.
Kaitangata är som Kåge, fast mindre. Jag kallar ibland Kaitangata för Kai.
Ni hittar de båda ställena under Dunedin på högra sidan av ön ganska mycket söderut.
Det är till Dunedin vi har åkt de allra flesta helger.
Invercargill ser ni i mitten längst ner på ön. Där bor många av mina vänner!



Hoppas ni blev lite klokare! :)

Kommentarer
Postat av: mamsen carinell

Now it´s very clear :-) Fast jag hade lite koll tidigare oxå. JätteKram på Alla Hjärtans Dag!! hoppas ngn karamell var kvar tills idag;-)

2011-02-14 @ 16:42:31
Postat av: Ann-Mari, mammas moster

Hej Emelie, har läst Din blogg hoppas det går bra för Dig också i fortsättnigen. Du verkar ju trivass då och då. Jag läste Carinas inlägg om att hon tyckte att Ni skulle se Nordön också men det kanske är utgifter sosm Ni inte räknat med. Jag har en väninna som bor i Waipu några mil från Auckland. Där är det mycket vackert och mycket varmare. Läste att Du frös en gång. Kram och sköt om Dig!

2011-02-15 @ 17:59:08
Postat av: lillasyster

sv: det där är en bild från nått med vollybollen, typ i bussen eller nå som jag gjort svart/vit bara. Klart du får se den! haha

2011-02-16 @ 11:06:29
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0