Tack Tobias och Emelie

På tal om hemresa...

Jag och Sandra körde Tobbe och Emelie till flygplatsen i Queenstown innan vi åkte hemåt igår.
De befinner sig i Sydney i ett antal timmar till.
Imorgon kliver de på ett plan mot Peking och ett annat kort därpå mot Sverige.
Deras äventyr här borta blev inte som de hade planerat, men det blev bra ändå.
Nu ska de äventyra runt i Sverige ett tag!

Det är tråkigt att de lämnat oss,
fast lika tråkigt som det var, ännu roligare har det varit att fått ha dem som sällskap.
Bättre sällskap får man leta ordentligt efter!
Så TACK Tobias och Emelie för alla de oförglömliga dagar vi haft tillsammans under denna resa.
Jag saknar er redan, men det kan inte hjälpas.
Sköt om er tills vi ses igen hemma i Sverige!

With Love /Pam


Kommentarer
Postat av: mamma carina

Oj så fint skrivet :´)

2011-02-27 @ 09:52:53
Postat av: Emelie & Tobias

Pam! :'D



Sa exakt samma sak igar, hur trakigt det ar att inte ha er runt hornet nar man vill.

Stort tack till er ocksa, vi ses nar ni ar hemma! :)

Kramar!



& bah sa du vet, flyget tar skiitlang tid! :D

2011-02-27 @ 23:42:51
Postat av: Johanna

Ja men visst var det en härlig tid =)

haha, ja jag har aldrig varit med om att jag reagerat så konstigt på socker, helt galet. När blir halva resan hem? Vi har en plusgrad här hemma så jag ska he mig ut på en prommis, längtar tills ni är hemma och kan gå med mig =)

2011-02-28 @ 09:32:56
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0