No smiling today

Vilken tur att vi åkte till Christchurch helgen som var och tog med oss Tobbe och Emelie hit.
Så obehaglig känsla som jag har i hela kroppen räcker gott och väl.
Vill inte veta hur det hade kännts om dom hade varit kvar där. Men min känsla är ingenting jämfört med andras. Det är fruktansvärt synd om alla som har den känslan eller en ännu värre. 65 personer har hittills bekräftats döda och de befarar att siffran kommer att stiga.
Svårt att le och vara glad idag.
På TV:n ser man gator fulla av mosade bilar och tegelstenar. Gator som vi vandrade på för 3 dygn sedan.
Hagley park full med människor i säkert avstånd från byggnader. Hagley park som vi njutandes strosade igenom för 3 dygn sedan.
Nära skjuter ingen hare, men väl jordbävningar.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vilken skön känsla att höra att Emelie o Tobbe är hos Er!!!!

Jag förstår att det är mycket tacksamhetstankar och Om, om, om-tankar...Vi är tacksamma att ni alla är ok! många kramar till er alla!

carina

2011-02-22 @ 10:06:34
Postat av: Kickan

Skönt att höra att ni alla är OK!

Var rädda om Er!

2011-02-22 @ 12:38:23
Postat av: stina

känns skönt att veta att ni mår bra ! nu kan jag sova gott i natt ! ( förhoppningsvis är på jobbet)

var rädd om er !



pusspuss

2011-02-22 @ 21:45:55
Postat av: Anonym

känns skönt att veta att ni mår bra ! nu kan jag sova gott i natt ! ( förhoppningsvis är på jobbet)

var rädd om er !



pusspuss

2011-02-22 @ 21:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0