Jordbävning

Jag vet inte vad alla pratar om där hemma. Inte så mycket kanske eftersom ni sover.
Men här pratar alla om jordbävningen i Christchurch. Staden vi lämnade för 2 dygn sedan. Stora byggnader har rasat ihop och människor har dött. Fruktansvärt.

Det hände 12.51 våran tid. 00.51 eran tid där hemma i Sverige.

Här har ni ett Youtube-klipp om ni vill se.
http://www.youtube.com/user/TVNewZealand#p/a/u/0/KetOf15Q3lc

Och här är vad som går står i på expressens hemsida:
http://www.expressen.se/nyheter/1.2339124/flera-doda-i-jordbavning-pa-nya-zeeland








Kommentarer
Postat av: Pevve

Herregud! Vad hemskt! Än en gång tackar jag de högre makterna för att du inte var där! Du måste sluta skrämmas såhär!

2011-02-22 @ 05:51:51
Postat av: Mamma Carina

Tack gode gud att ni är välbehållna och att det inte hände i helgen!!

Hoppas allt är väl med Tobbe och Emelie oxå!?

Kramar

2011-02-22 @ 06:25:49
Postat av: Lisa å LG

Ja tack å lov att du/ni lever å att ni redan sett kyrkan. Första gången jag är inne på din blogg oxå.(var ju tvungen att se om du var där) Fint å roligt skrivet under er resa. Nu kommer jag hänga med dej tills vi ses på Midsommar. Kramkram Hela fam. hälsar. Hoppas att ni bara får roliga å trevliga minnen med er hem.

2011-02-22 @ 08:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0