Vår helg i Christchurch just innan jordbävningen

Lördag


Brunch väntar. Mike var verkligen in to it.


Amerikansk frukost väntar.


Emelie lyxade med en varm choklad innan frukosten!


Efter brunchen fastnade vi på stadens torg och tittade på "buskers". Gatuunderhållare.




Emelie fick gå upp och assistera "Mullet Man" med att kasta upp en kniv, en fackla och en stor sån där skruvnyckel, som jag alltid kallar skiftnyckel fast det inte är det. Pappa får alltid berätta vad dom heter, men jag glömmer alltid igen. Vad heter dom pappa?


Emelie fick improvisera och ta emot pengar redan mitt i showen när denna lilla man kom upp.


Nästa "Busker" hade spanat in Mike och drog upp honom framför allt folk för att få lite assistans.


Han hade väldigt svårt med att få eld på facklan, men det gick tillslut. Det blir ett G på det.

Istället för att gå runt i den fina staden så fastnade vi på torget ett tag efter att ha varit upp på toa (därifrån jag tog kortet på katedralen i tidigare inlägg), strosade runt bland stånden och...


... lekte tjocka barn?









Sedan såg vi detta hus med olika färger på balkongerna.

Då tyckte jag att det var coolt.

Tobbe är en hjälte och räddar Emelie ifrån de köttätande blommorna.


Mitt bland alla tegelstenar och all betong så dök denna fasad i trä/timmer upp.


Mike ser rätt redo ut för att entra denna sexshop.

Efter middagen på en enkel italiens restaurang drog vi till detta ställe...

...för att dricka massa öl!


Nej, för att spela lite biljard faktiskt.


Mitt lag vann inte och Tobbe hade sönder den här pallen när han lekte Busker.


Söndag

I bilen på väg hem fick vi användning av det vi köpt i sexshopen...

Efter några mil var vi tvugna att stanna så Mike kunde byta byxor:
http://www.youtube.com/watch?v=VLnWf1sQkjY


Nej, så var det inte, men nästan. Hans ursäkt var att han var svettig.
Var tvungen att tro honom då till och med jag tyckte att det var varmt i bilen.


Denna bok högläste vi. Mest Sandra. Jag hjälpte till från baksätet med något kapitel.
Japp, så nu har vi hur grymt sex som helst! Supersex! Nej, okej då, inte jag, men vi får hoppas att dom har det.

Night!

Kommentarer
Postat av: Annalena

Ni är för härliga,tycker jag!



Jag blir glad i hjärtat när jag läser,

och skönt att ni är välbehållna.



Kram Annalena

2011-02-23 @ 11:01:43
Postat av: Janne

skiftnyckel heter det, JP Johansson uppfann den! hoppas ni mår bra efter omständigheterna, bokrean börjar idag, vem har skrivit boken :-)

sköt om er! Kramar

2011-02-23 @ 18:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0