Efter jobbet så klädde jag av mig

Nu är det packat och klart. Imorgon åker vi mot Christchurch direkt efter jobbet.
Det är en 5-6 timmars bilresa dit. Känns fruktansvärt långt jämfört med dryga timmen till Dunedin.
Men det kommer att bli kul! Tobbe och Emelie befinner sig där, så det blir roligt att se dem igen!
Vad vi ska hitta på vet vi inte. Inte jag i alla fall. Mike kanske har någon plan.

Har pratat med Evve ikväll i nästan 2 timmar. Himla kul! Har inte pratat med henne sen jag var i Norge (hon bor någonstans i staternas vildmarker, för er som inte vet det). Många goda skratt blev det. Tokgumma. Precis vad jag behövde! :)

Några timmars sömn nu innan det är dags för de sista arbetstimmarna denna vecka. Fredag. Igen! Och igen detta tjat om fredag och hur fort veckorna går. Börjar vara antikt snart. Ska snart ställa det på hyllan och bara titta, utan att röra eller säga ett ord.

(Förresten, vi har fått valuta för våra pengar idag! Efter jobbet så klädde vi av oss och la oss ute i solen, för det var riktigt VARMT (bästa dagen sedan vi kom till NZ), annars brukar det ibland vara så att det vore varmt om inte vinden hade blåst bort det varma, i de fall solen är framme alltså. Oftast är det bara mulet, kallt och tråkigt.)

Kommentarer
Postat av: carina

Vad kul och åka upp dit:-) Hoppas ni fått ha en riktigt bra helg med både sol storstad och vänskap.

kramar från ett 30 gr kallt Kåge

2011-02-18 @ 22:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0