Instagram, my new drug to be?

Kombinationen av att jobba 100%, plugga 50% (än så länge, going on to 100% in a week), tårtbak och starta-eget-tankar samt att däremellan även försöka leva lite gör att fokusen på bloggen blir lidande.

Nu ska jag checka ut för i veckan. Tårtan som ska hämtas upp imorgon är i princip klar, inte helt ihopsatt (ryms inte i kylen då). Imorgon arbetar jag, men har världens härligaste pass, börjar 10.30 och slutar 18.30, vilket innebär både sovmorgon och en hel kväll för roligheter! Vin samt matfesten vankas med mycket goda vänner! Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag me

2011-08-27 @ 10:52:59
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/
Postat av: m.i

hej

för ett tag sedan skrev du om ett slakteri. Säljs dessa koskinnen?

vad heter slakteriet?

väldigt tacksam för svar. kan du vänligen maila detta till mig.

2011-08-29 @ 20:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0