Cakehead

Men hoppsan! Hade jag en blogg?

Tror det är önskan om att kunna dra igång en tårtblogg som får mig omotiverad att engagera mig i denna. Det är mycket 'tårta' som snurrar runt i huvudet just nu + att jag tror jag har fått ett hål någonstans, ett hål där all energi läker ut. Har varit lediga i två dagar men inte gjort ett jota egentligen. Kan delvis ha berott på att jag i måndags ej gick och la mig (förrän 01.00) då jag kom hem från min 3:e vaknatt. Varför jag inte gjorde det vet nog inte ens gudarna!

Förresten, ni som läser min blogg och är nyfiken på vad jag har gjort för tårtor på senaste tiden, kolla in sidan "Pempans tårtor" på facebook. Där kommer alla bilder på tårtor från och med för ett tag sedan att läggas upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0