ALLTID lite grädde

Pempiskt i köket idag.
Färska råvaror is the shit, kan aldrig bli fel.
Sen lite grädde på det. I och för sig, alltid lite grädde på det!
Att jobba efter 6 lediga dagar var.. det var.. ja, som att jobba efter 6 lediga dagar helt enkelt. 
Dumt val att åka till jobbet i långärmat och -byxat. Vilket händer mest hela tiden. Bättre svettas än frysa brukar jag tänka, men vette efter denna sommar alltså. Jag trodde som att värmen var borta nu bara för att jag frös som en kanariefågel i en frys i söndags vid 4-snåret på morgonen. Tji fick jag.

Discgolf med massa vänner ikväll! Pinsamt att jag aldrig tidigare varit dit i sommar, men någon gång ska ju alltid, precis som grädden, vara den första.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0