Somnbrist, pga av en sang?

Sitter uppe for jag vet att jag anda inte kan somna.
Vi har tog in pa ett stalle for nagra natter sedan, men de tidigare natterna har jag inte kunnat somna sa bra som jag gor i vanliga fall. Har legat vaken medan Sandra slumrat gott bredvid mig.
Fastan hela staden har varit stangd hela helgen sa ar det nagon backpackerbar precis bredvid som pumpar musik.
Och ar det inte den jag stor mig pa sa ar det flakten/luftkonditioneringen som later 7 ganger hogre an vad min tinnitus gor.
Saknar bilen. Tur vi bara har en bokad natt till pa det har stallet, sen far man sova i den igen. Sjukt hur man kan sova battre i en liten bil dar man inte kan vanda sig ordentligt for hoften ar i vagen och benen inte gar att ha raklanga forutom om man skulle sova med bagageluckan oppen. Men det ar fakta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0