Sista dagen i Kaitangata/Balclutha

Idag är det hejdå Balclutha, och hejdå familjen Clayton-Reed.
Ikväll efter middagen lämnar vi det som varit vårt hem de senaste 3 månaderna för att bege oss ut och se Nya Zeeland.
Det känns konstigt att dagen man gått och väntat på så länge är här.
Jag är lite nervös eftersom jag är den enda av oss två som har ett internationellt körkort och att Sandra är superbra på att somna i bilar. Men det ska nog gå vägen. Jag har sagt att jag ska stanna bilen varje gång hon somnar, så då måste hon hålla sig vaken om vi ska ta oss någonstans.
Nu ska jag ta tag i den sista packningen och få in allt i bilen.

Kommentarer
Postat av: elin

Hoppas ni får en trevlig resa. Brukarna hälsar, dom pratade om dig ikväll och saknar dig. Jag också givetvis, men det visste du ju redan. Sköt om dif vännen. Kram

2011-04-04 @ 00:18:51
URL: http://elinrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0