Om ni bara visste

Om ni visste hur jag längtar hem. Aldrig i mitt liv har jag längtat efter något/någon så här mycket.
Börjar jag tänka för mycket på hem så kryper det i hela kroppen och jag måste gå för en liten promenad för att få bort sprattlet i benen. Väldigt märkligt.
På samma gång vet jag inte vad det är jag saknar så mycket.

Sitter inne idag (vädret är riktigt piss) och väntar. Väntar på att det ska bli bättre. Vädret.
Vi har fixat med papper och penna idag då alla affärer äntligen är öppna igen. Nu sitter det fina lappar i rutorna i baksätet som talar om för omvärlden att pärlan är till salu.


Kommentarer
Postat av: Mamma Carina

Vi längtar också...efter.....Er!!!!

2011-04-26 @ 21:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0