Nelson för andra gången

Nu är vi tillbaka i Nelson, sitter på McDonalds. Har tvättat armhålan ich dricker nu en kopp kaffe. Sedan vi var här sist för 2 dygn sen har vi hunnit se Golden Bay i skitväder och varit (nästan, sett har vi) den nordligaste udden på sydön, sovit 2 nätter till u bilen (en på en avfart/infart och en högt uppe på ett berg bland de krokiga vägarna). Sandra frågade imorse om vi ska lyxa och duscha och sova på något ställe då jag fyller år. Huvva tyckte jag, det är ju jättelänge kvar, men det är visst den 10:e idag, så 2 dagar till utan dusch och säng får väl gå an! Nu ska jag återgå till mitt kaffe!

Kommentarer
Postat av: mamma Carina

Gud så lyxigt å tvätta sig under armarna ;)

Ja vad klok ni är om ni bor lite flott en natt eller två!

Kramar till 2 små smutsgrisar ;)

2011-04-10 @ 02:44:41
Postat av: Janne

Det låter som ni är riktiga backpackers!

Det funkar med fönsterputs också jag har provat en gång i tiden!:) keep on trucking!



Kramar på er!

2011-04-10 @ 10:43:52
Postat av: Mamma Agneta

Yaaack, vad ni må lukta gott.... Tycker det låter bra med lyx en natt eller två, det kan ni behöva... kram packpackers från ett soligt Örviken.

2011-04-10 @ 18:23:54
Postat av: Claes G. Dahlberg

GRATTIS på födelsedagen!

/Gun o Classe.

2011-04-11 @ 23:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0