Falukorv

Forresten, ni skulle hora mina och Sandras diskussioner ibland. De kan paga i upp till en timme och amnet forandras inte sarskilt mycket under den langa tiden.

Svensk mat, svenskt godis, svenska chips och ostkrokar!

Det ar helt sinnessjukt att vi plagar oss sjalva pa det sattet, man blir inte mindre sugen av att prata om det. Anda upprepar vi oss gang pa gang.

Ibland kan jag sitta och fundera vad som kommer bli det forsta jag ater da jag kommer hem.
Helst av allt skulle jag vilja ha en stor ungsform med Janssons frestelse direkt fran ugnen.
Sandra saknar polsa och potatis valdigt mycket.
Men det kommer sakert bli MAX eller nagot annat trakigt pa Arlanda. Det vill jag inte. Men jamfort med hamburgarna har kommer det sakert att vara himmelriket. Kopte en hamburgare idag pa tal om sadana.
Det var acklig ost, sallad, morotter, rodbeta och majonnas pa den. Ironiskt mums!

Kommentarer
Postat av: Janne farsan

Ja det brukar bli så att man trissar varandra med mat prat, jag blir då inte sugen på hamburgare med rödbetor, men kanske kalvsylta med rödbetor.

Men snart så får ni smaka allt!!

Kramar

2011-04-24 @ 16:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0