Dag 14

utan bilder tyvarr. Ar bara in pa ett stalle for att skriva ut biljetterna som ska ta mig hemat.
Bast att gora det redan nu medan jag kom ihag det och sa man inte glommer bort det. Kopior som vanligt om en skulle tappas bort eller forstoras.
Vi har kort igenom Auckland, varit upp till toppen pa norra on och nu har vi stannat till i bay of Islands.
Har stannar vi ett tag.
Vackert ar det och massor med saker att gora finns det. Vi ska bl.a ta en kryssning med overnattning. Ska bli hur mysigt som helst! Nu ska jag skynda ut till bilen dar Sandra redan vantar.

Ikvall vantar forresten bio for 4:e (!?) gangen pa denna roadtrip. Finns inte mycket att gora i bilen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu verkar ni vara ganska nära paradiset, har kollat på bilder på nätet. Synd att det blåser så mycket! Här blåser det oxå väldigt hårt! Njut nu allt ni hinner, men passa er för djupa vatten i blåsten! Kramar

2011-04-18 @ 08:49:17
Postat av: Mamma Carina

Det var från jag...avsändare försvann...

Skit baki knapparna ;)

2011-04-18 @ 08:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0