Citat om att langta hem

Ibland poppar det ut sa konstiga citat nar man tanker pa hem.
Det basta sa Sandra har om dagen.

"Det skulle vara jattekul att ga pa ICA!"

Kul.

En annan kul sak. Tyckte jag. Sandra ar den som i vanliga fall pratar i somnen. Men i natt var det min tur.
"kaffe!" sa jag. Inte for att jag var sugen, utan jag dromde att mamma och Kenneth stod vid nagonting, och Kenneth kunde bara inte forsta vad det var for nagonting. Jag stod tyst bredvid medan han mumlade for sig sjalv "men vad ar detta egentligen?" tillslut kunde jag inte halla mig langre, for vem som helst kunde se vad det var, sa jag utbrot... just det KAFFE!

Kommentarer
Postat av: Annalena

Jag lovar att jag ska bjuda på en god kopp kaffe med dopp när ni kommer hem,vid köksbordet i Stackgrönnan.Längtar...

2011-04-21 @ 10:34:31
Postat av: Janne

Tro mig, det ar inte kul på ICA! har precis varit där

och det var inte ett dugg roligt, du kan få handla åt mig i sommar!

Nä nu tror jag att vi ska dricka Kaffe :)

Jag ska börja på handlingslistan!

Glad Påsk på er! /Kramar



2011-04-21 @ 12:20:23
Postat av: Mamma Carina

Skratt!! Hade just slagit upp en kopp, öppnade datorn och skulle kolla din blogg lite, innan jag tänkte åka på Ica...funny...

Glad Påsk önskar vi er!

/Kenneth & mamma Carina

2011-04-21 @ 14:50:12
Postat av: Pevve

Mja, ICA kan väl vara kul ibland, men när man jobbat där ett tag blire tradit.. :P Glad Påsk i alla fall :)

2011-04-22 @ 06:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0