Första övertiden

Dagen gick fort, trots att vi för första gången denna säsong jobbade övertid, ända till 18.00. Tjiho!
På onsdag ska vi också jobba över, men det är planerat, för dom ska hygienkolla hela linan. Fast å ena sidan så ska vi börja 08.30, eller om det var 09.30. Skönt med sovmorgon å andra sidan, inte för att det gör mig så mycket att kliva upp tidigt varenda dag, lägger mig alltid kring 22, så sömn är ingen bristvara (detta år heller).

Mitt enda problem just nu är att energinivån är i botten. Jobbet känns lika tungt hela dagen som det annars bara gör på morgonen, får aldrig ens upp tempot i skjärningen, och grabbarna i stugan klagar på att jag aldrig ler. Jag har helt enkelt inte ork till att ha lust att le tror jag. Men en vecka är överstökad, vilket betyder att jag bara har 2 veckor kvar med Cambridge. Det ska gå bra med tanke på att jag gjorde 5 på ren kur innan jag åkte hit.
Fast just nu känns det kämpigt. Godis cirkulerar i min hjärna liksom jag tror sex cirkulerar i vilken killes hjärna som helst dagarna i enda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0