Bilder från slakteriet!

Mobilbilder dessvärre, men bättre än inget hoppas jag!

Gissa vad detta är?


Och vad är detta?


Min fina Sandra med hjärtat som hon gjorde åt mig av en klump med syra igår <3


Sandra vid bordet där vi skjär till skinnen. Saken som kommer ner från taken är där skinnen kommer nerdimpandes från slaktarlinjen ovanför.


Sandra in action


De två trummorna som vi kastar in alla skinn i tillsammans med 100-tals kilo med salt och lite syra i. Dom tumlar runt i en timme, sedan kommer dom ut på andra sidan för att pallas.


Sandra i solen på 2-rasten. Jag och hon brukar gå ut och sitta där då istället för att gå upp och dricka en kopp kaffe eller te, friskluft och solljus gör så mycket mer än en kopp.


Jag i solskenet idag.


Stövlar och gummibyxor går vi runt i hela dagarna.


Bild från SRM-kontainern dit allt "spill" hamnar, så som tarmar och fårskallar.


Mer bilder kommer, promise!
Ha en bra helg allihopa, cuz I will!
Imorgon väntar en kort sväng på stan för inhandling av lite nödvändigheter, sen bad på badhuset i Mo, middag på någon resturang (inte för mig då, jag har ju mina shakes i lite drygt 2 veckor till) och därefter ska jag göra allt för att spöa alla grabbar i bowling i år igen!

Kommentarer
Postat av: jessika

OJ :S so blodigt jag skulle värkligen behöva dom där galonbyxerna för jag hade bajsat på mej där jag stog direkt. (har hänt)

2012-02-29 @ 20:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0