Banana day

Bananmilkshake imorse. Banankaka i ugnen nu.
Den senare ska jag dock inte förtära en endaste smula av. För återigen är det Cambridgekuren som gäller. Och jag går in med den positiva inställningen (NOT) att jag kommer att klara det ända till avskedsfesten är kommen på vår sista arbetsdag här, dvs den 12 November, drygt 2 veckor från idag.
Jag vill äta gooooooodiiis!
Sen vill jag även ha någonstans att sova under nyårsnatten i Sydney, vilket inte ser så ljust ut just nu, då vi aldrig slog slag i saken och satte oss ner och bokade. Men det löser sig nog. Det gör ju alltid det. Så även denna gång hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: camilllaaaa

du pempis, det är bara att hermas :) ..

hur har du det ? jag saknar dig !!! kommer du förbi götet någongång i framtiden så hör du av dig hoppas jag på, för jag stannar nog här ett bra tag till :)

KRaaaam på dig ! =)

2010-10-27 @ 21:17:00
URL: http://camilladegerfeldt.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kämpa på! du fixar det. Har kollat med några som har varit i Sydney vid nyår tippset var att försöka fixa & boka boende före! Lycka till Kramar

2010-10-30 @ 13:28:56
Postat av: Daddy

Kämpa på! du fixar det. Har kollat med några som har varit i Sydney vid nyår tippset var att försöka fixa & boka boende före! Lycka till Kramar

2010-10-30 @ 13:30:07
Postat av: Daddy

Kämpa på du fixar det! har varit i kontakt med några som har vart i Sydney till nyår, tippset var att försöka hitta något boende före ni åker dit, lär visst vara poppis! Lycka till vi ses snart! Kramar

2010-10-30 @ 13:41:40
URL: http://janne
Postat av: Anonym

oj! har hafft lite problem här med bredbandet men nu kan du läsa flera gånger ;)

2010-10-30 @ 13:44:14
Postat av: Johanna

Du är lite dålig på att uppdatera tycker jag.

2010-11-03 @ 19:27:57
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0