1 månad och 8 timmar

Hemma igen efter en tjejkväll på Mo med Sandra, Frida och Emmy. Vi började med Bingo bland alla pansionärer, har aldrig kännts mig så uttittad i hela mitt liv, men det var säkert första gången 4 tjejer i 20-års åldern klampade in i den bingohallen tillsammans också. Utan att veta om det så var vi rätt rutinerade ändå, träffade av det datumet i månaden som dom har Jackpoten på. Fast inte spelade det någon roll då ingen av oss vann en krona. Men trevligt var det, och kommer därför nog att upprepas. Sedan en snabb sväng på stan som hade nattöppet till 23 ikväll. Inga pengar spenderades dock. Därefter stegade vi mot Onkel Oscar, puben av de tre i Mo som är någonting att hänga på. Där var det Quiznight med alldeles för svåra frågor för fulla gubbar och grabbar, och nästintill nyktra tjejer, för inte var det många frågor viblunde hjälpa till med. Imorgon blir det, precis som idag, en kortdag på jobbet då vi endast har 900 fårskallar som ska möta slutet (jämfört med ca 1300 till 15.00 i vanliga fall), sweet ass! Btw, om en månad befinner sig jag och Sandra i Stockholm, alldeles för nervösa för att kunna somna eftersom vi går ombord på planet som tar oss bort från Sverige för 6 månader om endast 8 timmar. Men i natt ska jag sova så gott så, inte lika gott som Sandra dock som Hr tagit sig ett par glas vin, men ändå, att det är fredag imorgon igen känns inte ett dugg fel. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: JJJJ

fyyyyyyyfasiken vad avis jag är! :D

2010-10-22 @ 00:29:09
Postat av: Ida

Önskar vi kunde hinna ses.. miss you!

2010-10-22 @ 09:04:05
URL: http://enlitenida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0