Unpacking and Cleaning Up My Closet.

7 par nya skor in, 6 par gamla ut.
Fair enough?
Fair enough!

Eftersom jag bara hann sova någon timme innan det var dags att kliva upp och jobba
i måndags när jag kom hem från Stockholm, och att jobbandet sedan fortsatte
(+ att jag kanske prioriterade annat, typ träffa kompisar när jag hade tid över)
så förblev min(a) väskor ouppackade.
Och eftersom jag har legat sjuk i sängen eller i soffan sen jag slutade jobba i lördags
så är dom fortfarande det.
Nu är jag piggare, så jag tänkte ta mig an projektet att försöka rymma allt i min garderob.
Borde vara lätt med tanke på att allt rymdes innan jag for,
OCH att min garderob är ett helt litet rum.
Men jag är ändå orolig, för: det gick massor med pengar i Stockholm,
och jag gissar på att störredelen var på kläder och inte på öl,
eftersom jag kunde dra igen dragkedjan på resväskan med en ögonfrans när jag åkte,
men var tvungen att sitta på väskan + packa i en till väska när jag skulle hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0