And I remember your feet, I saw them dance to the new beat

Det blev alldeles för lite cleaning och unpacking,
och alldeles för mycket F.R.I.E.N.D.Sing i slutändan denna dag.
Tur att det finns något som heter i morgon! :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och vara vaken ett par timmar till.
Nattjobb imorgon, så jag har börjat ställa in mig själv lite på det.
Sen när jag väl lägger mig för att sova ska det säkert hostas en timme
eller så. Ska man se det från den positiva sidan så är det lika bra, jag är vaken ännu längre.

Kommentarer
Postat av: denice

lyssnat på sin systers blogg?:S nä nu hänger jag itne med i svängarna!

2010-05-04 @ 11:15:10
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0