Tessan in Skellefteå!

Igår kom Therese körandes med hennes bil in i Skellefteå kommun! :D
Inte bara för skojs skull, utan för att hon flyttat hem från Lindesberg nu.
Jag kan inte fatta att det är sant! Hade jag fattat det hade jag varit ännu gladare.
Hade jag inte varit tokförkyld hade jag typ tagit bussen söderöver igår då jag slutade kl. 12 och åkt tills vi mött varandra och då hoppat av och gjort henne sällskap upp.
Men det enda jag orkade var att åka hem och blunda.
Men då jag är frisk, då ska jag åka och kramas! :)


Bild på Tessan och Carro från Lanternan den 30 Juli förra sommaren.
Gud vad jag längtar till denna sommar!

Kommentarer
Postat av: Tessan

jaa nu är jag här! vilken sommar de kommer bli :D

2010-05-02 @ 18:12:53
Postat av: Carro

oj vilken snygg bild =)

det kommer att bli en uuunderbar sommar!

2010-05-02 @ 19:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0