Long way to go

7:e dagen i Oslo idag, och det lutar starkt mot en 8:e.
Jag ska göra ett stopp i Stockholm innan jag åker vidare hem till Skellefteå.
Gå på Gröna Lund och låtsas som att det är sommartider.
Frågan är: Flyg ikväll eller buss imorgon?
Flyg vore nice, men det blir väldigt mycket dyrare än buss.
+ att jag är framme på kyrkbacken 21 då det är läggdags där
och att det då egentligen är lika värt att åka buss imorgon då folket där är på jobb.
Äh, det får bli buss imorgon!
Med musik, en korsordstidning, iphonen, eluttag och trådlöst internet i bussen
så ska jag nog klara kunna överleva 7 timmar och 55 minuter själv.

Kommentarer
Postat av: ellan

HAHH kors i taket eller ;)

2010-05-18 @ 20:47:13
URL: http://elinrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0