The spark is gone

Lusten att blogga sköljde över mig som en tsunami där ett tag,
men drog sig tillbaka ut i havet igen lika snabbt.

Igår bestämde jag mig för att engagera mig i kampen
om att Kågebadet ska öppna även i sommar.
Idag har jag spenderat mer än 1 och mer än 2 tusenlappar
på nya joggingskor och nya träningskläder.
Därmed finns varken pengar eller tid denna månad till
alkhol och annan underhållning, bra tycker jag!
Sämre tycker säkert några av mina vänner.
Men det känns bra för mig, det är huvudsaken!

Joggingturen som jag gav mig ut på igår vid 23.30 tiden satt fint.
Nu blir det en favorit i repris samt invigning av dom nya fräsha dojjorna! :)


Kommentarer
Postat av: denice

kan jag få ärva dina röda gammla som står på glasaltanen? :)

2010-05-28 @ 07:57:31
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0