Svett i pannan, svett mellan tuttarna.

Äntligen får även jag njuta av värmen och framför allt solen.
Det var lite dåligt om riktigt bra väder i Oslo.
Det är riktigt varmt och kvavt här i Stockholm,
men jag klagar inte!
Det lovade jag mig själv att inte göra efter den hemska hemska vintern,
klagade man över kylan och snön då så får man inte klaga över värmen nu.

Just nu sitter jag på balkongen i kollektivet Pärlan,
men snart ska jag traska iväg mot dagiset där Sandra jobbar
där dom har öppet hus nu, så jag ska få komma dit och kika :)

Upptäckte just att Amy Macdonald och Joshua Radin (m.fl. såklart)
spelar på sommarkrysset på lördag,
jag är nååååågot frestad på att stanna över helgen kan jag meddela!
Vill någon följa mig så kan det nog bli verklighet.

Jag vet att jag borde åka hem och jobba, men tiden jag har hemma är liten
och den lediga tiden i sommar känns ännu mindre.
Man måste ju få leva?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0