Min syster alltså

Jag stoppar in i garderoben. Hon plockar ut ur garderoben.

Om en sommartunika:
"Åh! Får jag låna den här?"
"Nej"
"Men joo"
"Men näe"
"Men varför inte?"
"För att du aldrig lämnar tillbaka något"
"Joho"
"Nähe"
"Att jag gör"
"Ja, när det börjat snöa kanske"
"Äh"
"Gere"

Efter ett tag går hon ut ur garderoben och ut ur rummet, mot trappan upp.
Jag ser att hon håller i något.
"Vad har du nu tagit då?"
"Inget, iiiiih!" säger hon samtidigt som hon springer uppför trappan.

Jag orkar inte slå henne.



Kommentarer
Postat av: lillasyster

tihiii! fick panik då jag sprang upp för trappen, var beredd på ett slag men sen kom jag på att du var sjuk så då blev jag lugn - inga överansträngningar!;)

2010-05-06 @ 21:11:45
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0