Do whatever comes naturally to you

Idag har jag jobbat, 8-12 + 14-21.30.
Under 2-timmarsluckan hann jag
- fixa morsdagsblommor till min fina och underbara mamma
- åka förbi pappa och dra med honom till Shell (där han fick
hjälpa mig att fylla på oljor och vätskor av olika slag.
Ja.. jag är sämst på att kolla sånt där!
Och nej, jag kommer nog aldrig att bli en baddare på att göra det heller.
Men nu var jag tvungen då styrservon och bromseriet slutade funka
hipp som happ när man körde, som imorse då jag skulle till jobbet,
då tog jag en liten svängom i en rondell längre fram eftersom jag inte
kunde bromsa in till det att jag skulle svänga ut på avfarten, livsfarligt var det!
Nu svänger jag tvärare än aldrig förr)
- köpa, men inte äta, mat.

Nu blir det att plugga in hörlurarna och stoppa telefonen i sport-BH:n.
Därpå en efterlängtad dusch och när jag är torr blir det säkerligen att
påbörja sista säsongen av vänner för denna gång och nöta tills jag somnar.
Ledig måndag, tisdag och onsdag! :)



Kommentarer
Postat av: Ida

Du kanske ill leka nån dag :)

2010-05-31 @ 19:46:16
URL: http://enlitenida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0