Carry me my imaginary friend to the place where I was before

Det hade varit himla kul med före- och efterbilder.
Men några sådana tog vi inte. Jag tror till och med att kameran låg i min väska.
Men men, gjort är gjort, den stunden kommer aldrig mer tillbaka,
det gör inte Idas hår heller, eller hennes hårfärg på ett bra tag.

Det blev alltså både klippning och färgning.
Klippningen lyckades jag i alla fall bra med - det blev kortare! Precis som Ida ville :)
Färgningen hann jag inte se slutresultatet av innan jag begav mig.
Får hoppas att det blev bra det med, trots att det inte kändes helt bra,
som det aldrig gör då man färgar hår.

Tack för en trevlig eftermiddag och den goda lasagnen Ida! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0