There's too many clouds, not enough sun

Började dagen med en promenad  på en dryg timme runt Kåges Broar.
Skönt tills nordanvinden vägrade släppa taget om mitt ansikte.

Efter det har källaren fortsatts att stylats.
Alldeles strax klart :D

Snart fyller syster år.
Det betyder att jag snart fyller år.
Det betyder att jag blir äldre, på papperet, nu igen.
Känns lite bättre detta år än förra faktiskt,
konstigt, för it makes no sense tycker jag.
Kanske att jag ska baka mig världens godaste och finaste tårta,
då blir det lite roligare, nästan lika kul som när man var liten kanske!
Tagga barnkalas! :)




Kommentarer
Postat av: Ida

Snart blir det barnkalas på riktigt:) Hoppas du kommer!

2010-03-16 @ 19:14:04
URL: http://enlitenida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0