Scratattack

Historien börjar väl egentligen med att jag jourade inatt och gick och la mig senare än vad jag hade behövt. Har alltså sovit lite för få timmar. Jag och lillasyster hade köpt varsin sån där french hotdog och jag provade med vitlöksdressing istället för fransk som jag alltid tar. (Om ni också alltid tar fransk - fortsätt med det, för det smakade skit. ) Det visade jag nog tydligt på min min, men Denice var ju ändå tvungen att prova. Hon luktar på den innan och konstaterar: "Det luktar ju vitlöksbröd", tar sedan en tugga men klarar inte ens av att svälja, utan öppnar bildörren och spottar ut (ja, vi satt i bilen, för alla pansionärer tog som vanligt upp alla bord och stolar inne på Maxi). Vitlöksbröd är ju gott tänkte jag och kom fram till att då måste korven avlägsnas. Så jag drar upp korven med slutar snabbt när korven tillsammans med vitlöksdressingen som finns på den starkt påminner mig om någonting annat. Jag hinner väl få fram något ord om min tanke innan stora- och lillasyster gapskratt sätter igång. Tillslut har vi samlat oss så mycket så jag kan hiva iväg korven ut på parkeringen. Då var det självklart jättekul. Sedan skulle vi äta bara brödet och vitlöksdressingen, men ödet för det brödstycket blev detsamma som för korven - en vinande färd över motorhuven och vidare. Kanonkul :) (Ursäkta att allt sitter ihop. Jag skyller på blogg.se Går inte lägga in bilder eller göra fetstil eller något sånt idag.)

Kommentarer
Postat av: lillasyster

HAHHAH asså jag börjar skratta så det kommer tårar just nu!!



galet vad du är kul sis. Undra hur många skrattattacker det blev under dagen?



underbart bra<3

2010-03-26 @ 17:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0