Jaghuj mothgb slaiut

Så mycket kändes det som min syster ibland förstod av vad jag sa i morse
när jag svängde förbi hemmet som tillhör den andra hälften av den gamla familjen.
Mest massa sludder alltså, enkelt konstaterat.
Jag tror att det är för att jag är trött.
För jag har fortfarande inte gått och lagt mig.
Fast jag klev upp klockan 6, igår morse alltså.
Jag hade då 5 timmars sömn som skulle bära mig genom dagen,
och ännu mindre från natten där före.
Men eftersom jag börjar 7 imorgon bitti så försäkrar jag mig
om att kunna somna ikväll genom att vara vaken nu.
Blir jag sjuk så vet jag precis vad min pappa kommer att säga!

Btw, hjälp! Måste ha någon slags belysning i garderoben.
Spots på stång skulle vara perfekt!
Förutom att det nyinlagda golvet i den snart skulle se ut som Idas
toagolv. Nerspytt :P
Hennes toagolv är inte nerspytt, det ser bara ut som att det är det.
Im sick and tired of spots.
Så hjälp mig komma på något bättre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha blee, här sitter jag i soffan och har förträngt att mitt badrumsgolv är så äckligt och så skriver du det!;-)

2010-03-09 @ 19:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0