Your mama said stay strong, don't cry, and that is what you did.

Ben som bly idag!
Pulsen var inte högre, svetten rann inte mer än vanligt
och anfåddheten var inte heller den mer påtaglig än vanligvis,
snarare mindre påtaglig eftersom jag sprang långsammare.
Kändes som att jag hade elefantben!



Jag sprang mina kilometer direkt efter maten,
för jag hade inte tog inte tag i det innan dess och jag var som tvungen
för om 2 timmar börjar jag jobba. Kanske att det var orsaken.
Det tog ca 1 minut längre än vad det brukar.
Inte bra, var min första tanke.
men sen kom jag på att jag ju faktiskt sprang, idag också.
Då blev jag som nöjd :)

I natt ska jag virka, jobba lite med teoretiska saker kring Kågebadet, göra mat så jag har massa matlådor på jobbet i sommar, för jag är inte så bra på att komma ihåg att ta med mig sånna och se vänner.
Och självklart hjälpa alla brukare som vill ha hjälp förstås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0