Studenten imorgon!

Inte min då. Tyvärr. Jag önskar att det vore så.
Hade liksom på något vis varit roligare då.
Men ändå. Studenten imorgon! Jag är lite smått förväntansfull.

Det har varit en bra dag idag!
Vaknade upp hos min syster eftersom det blev 2-3 öl igår på Olles tillsammans med Tessan, Annelie, Klas, AlleP, David mfl. En lugn och trevlig kväll med en genomsnittsålder på... 35? Fram till klockan 00.30 då sänktes medelåldern drastiskt då det vällde in 91:or.

Sedan mötte jag upp en trevlig person nere på stan för lunch.
Det blev lunchbuffén från Tatung som fick följa med oss ner till älven.
Namn kan jag inte avslöja. Men vi sa att vi skulle höras snart igen!

Sedan hängde jag med lillasyster ett tag. Skjutsade henne till hennes snart gamla skola. Åkte bil. Köpte mat åt henne. Åkte upp på vitberget och tittade på Skellefteå from above i lugnet före stormen.

Därefter åkte jag hem. Gjorde plakat och drack kaffe med pappa som var på besök för att hjälpa till att fixa inför morgondagen.

Framåt niotiden tog jag bilen 1,5 mil söderut och hämtade upp Joanne. Vi åkte runt i bilen i stan som om jag hade tagit körkortet 6 timmar tidigare. Tillslut gav vi upp om att försöka komma på någonting att göra så vi åkte tillbaka till henne.
Vi pratade om:
- hur länge sedan det kändes som att vi bodde tillsammans på Läkarvägen
- hur tråkigt det var att vi i sommar båda bor hemma hos föräldrar och att vi borde ha tänkt på det tidigare och styrt en lägenhet över sommaren
- mitt äventyr i Bjerka
- hennes äventyr i Alanya i 6 veckor + 2 i Istanbul dessförinnan

Trevligt var det!
Nu måste jag sova. För det blir visst en tidig morgon imorgon.
Massor som ska göras och jag måste hjälpa till, för det har jag gjort alldeles för lite idag.

Sov gott och GRATTIS till alla som tar studenten imorgon (läs idag)!

Kommentarer
Postat av: Sally

det är bara för att göra mig ännu mer nyfiken! men jag vet redan vad eller vem det är! PUSS

2010-06-11 @ 20:36:04
Postat av: Anna Ch

Jajjemen, jag kommer någon av kvällarna!

Räkna med mig! :D



PussPuss

2010-06-11 @ 22:43:40
URL: http://muffinsinthegreatcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0