Strumbyxor och BH av!

Efter 34 timmar utan sömn är det rätt så skönt att ha dragit av
strumpbyxorna, knäppt bort Bh:n och krupit ner i sängen vill jag lova!
Det märkliga är
att jag är inte tröttare nu än vad jag var imorse när jag kom hem från nattjobbet.

Planerna jag hade imorse fullföljdes förutom att Cissi inte var med.
Efter middag med en gammelmoster med man på besök från Sollefteå
så åkte jag än en gång mot Frostkåge. Inte dåligt att få finbesök av mig 2 gånger på samma dag Frostkåge!
Där väntade a lot of peeps och vi drog oss mot Byskecampingen för att
lira lite mini-/bangolf. Men inte hade dom öppnat.
Så vi bestämde oss tydligen för att bli söndersugna av mygg istället.
Alltid lika trevligt. Det är mystiskt hur man varje sommar kommer på "just ja, MYGGEN!".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0