Nyvaken! Vem? Jag?!

Jo, men typ ändå.

Systemet ska hinnas med.
Och innan dess ska jag bestämma vad jag ska ha för kläder ikväll.
Packa ner kläder, smink och annat nödvändigt.
Göra mig själv duglig för en timme på stan.
Hämta Stina, dra ner på stan.
Systemet.
JC.
Lindex.
Ica.
Till Stina.
Duscha.
Sminka.
Öppna BIB:en.
Laga mat.
Dricka.
Göra håret.
Dricka.
Skratta.
Dricka.
Ta på skor.
Sluta samman med massa andra tjejer.

Ja, vi gör det igen!
Typ samma gäng tjejer.
Typ mycket mer kul!

Det är planen i alla fall.
Nu ska vi se om jag lyckas med alla punkter fram till att ta på mig pjuxen.

Have a great night!


Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Sv; WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE TAAACK!

2010-06-06 @ 15:32:34
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0