It may not show on the outside

Mycket mer intressant att berätta än att jag har en inombordare under min högra mungipa som i vissa lägen får det att kännas som att jag har bedövning kvar i läppen efter ett tandläkarbesök har jag inte.

Egentligen så har det väl hänt rätt mycket.
I fredags var det studenten, på kvällen var jag var hos B och spelade kubb och drack vin.
Efter våran utgång mötte jag upp min syster och vi spårade så mycket att jag på lördagen inte ville gå på Olles som planerat med Evve, Annie och massa fler. Men jag tog mod till mig och gjorde det ändå. Nykter dock. Eller dock. Det behövdes, var längesedan jag var den som körde.

Nu berättade jag lite kort i alla fall.
Det var roligare att berätta om finnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0