Godnatt på dig fredagsmorgon.

Det är så konstigt att gå från jobbet då de andra är på väg dit.
Dom äter frukost medan jag tar en kvällsmacka.
"Godmorgon!" säger dom glatt och viker upp dagens tidning för första gången.
"God natt" säger jag lite skojset tillbaka och tänker att "det där är old news".

Men hur ska man kunna gå och lägga sig när solen skiner
och man är piggare än vad man någonsin varit en morgon innan jobbet.

Annars är allt bra.
Annars är det fredag. Inte så speciellt egentligen, det är ju det en gång i veckan.
Det speciella är att jag är ledig fram till på söndag klockan 15.
Det är lite tråkigt dock, för jag har nästintill inga planer!

När jag vaknar efter min tupplur på några timmar blir det plansmidning tror jag.
Efter joggingturen som jag lovat mig själv att ta varje dag förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0