God morgon fredag eftermiddag!

Jag hade sagt att mamma fick väcka mig.
Så det gjorde hon, någon gång före tre.
Jag vet inte när det var, men jag sa "låt mig sova till 15".
15 kommer hon in och väcker mig, "mina ögon känns som klister"
säger jag och fortsätter "varför kan jag inte få vara pigg på mornarna,
istället för då det börjar bli läggdags?" Men jag får inget vettigt svar från någon av oss.
Mamma går och jag vaknar igen klockan 15:45 då hon ropar på mig och säger att hon ska på affärren.
Då tar jag mig upp, men bara för att jag var tvungen att kissa. Tur.
Hade jag bott eller varit själv hade jag legat kvar än,
och förmodligen också missat bolibompa. Hade varit halvtråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0