Jag ska tatuera mig

Ni som verkligen känner mig vet att det är någonting som jag ALDRIG skulle göra.
Och att det där är en rubrik typiskt mig, att det verkar så självklart vad det handlar om,
men sen var det inte alls så eller så börjar jag prata i gåtor bara för att få skriva av mig.

Tydligen känner inte ni mig tillräckligt.
Tydligen inte jag heller, för jag ska tatuera mig.
Jag menar inte "i framtiden nån gång kanske..."
Utan jag menar verkligen att jag ska tatuera mig, på torsdag närmare bestämt!

Jag såg en text jag gillade.
Jag skissade.
En dag körde jag förbi tatueraren.
Backade tillbaka.
Parkerade.
Gick in och bokade en tid.
Började vänta på att jag ska ångra mig,
men det har jag inte gjort än!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0