Jack Johnson - Imagen

Struntade (som vanligt) i att sova efter att jag jobbat natt.
Eller, näe, jag försökte faktiskt men kunde inte somna!

Hämtade Sandra på flyplatsen, och det är nog det bästa och klokaste jag gjort på länge.
Vi åkte som sagt till Polisstationen för att göra nya pass.
Oduschad, med håret i en tofs och med alldeles för lite sömn i kroppen =
inga andra än pass-kontrollanter kommer att få se mitt pass de närmsta 5 åren!

Nu ska jag ta tag i att svara på alla SMS som jag fått, känns som en never ending uppgift.
Sedan slumra igen. Jobb imorgon 7-16 därefter nästan 5 dygns ledighet och 4 awesome -to-be-kvällar med massa blandade olika vänner på stadsfesten! Kan inte ska bli annat än lovely!

Kommentarer
Postat av: Erika

haha, kan inte bli värre än mitt pass iaf! ser ut som om jag har 158 lager mascara på mig, o jättestora mörkröda läppar! polsk-horavarning typ! =P

2010-07-07 @ 16:38:02
URL: http://veeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0