FAIL!

Målet med dagen kom jag på imorse: att fara ut och springa efter jobbet.
Jag kom på det igen då jag satt i bilen på väg hem vid 21.45.
Tänkte att jag skulle göra det enda till dess att däcken rullade in på gruset.
Nej, jag orkade rent inte.

Min plan med att springa minst 5 gånger i veckan under sommaren gick... sådär.
Första 2 veckorna var jag väldigt duktig, tills jag gick på sommarschemat som hittils har inneburit mer än en heltid.
Förra veckan var jag sugen, men hade blivit starkt avrådd från nästintill all fysisk aktivitet.
Men nästa vecka ska dom där skorna fram.
Då jobbar jag natt på tisdag. Thats it. OM jag längtar.

Nu ska jag börja försöka närma mig sängen. Skulle verkligen vara bra om jag kunde somna innan 2 idag, jobbar nämligen 8-21 imorgon.

Kommentarer
Postat av: isabelle

Jag lever gullet, just och passs:]

se till att uppdatera lite oftare hörru, och vars är bilderna? illa pempan, illa!

2010-08-01 @ 16:57:25
URL: http://bellabullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0