BOOOOOM!

Ekot efter startskottet har precis lagt sig.
Men loppet har just så pass börjat.


Mamma och Kenneth packar ihop väskorna och åker mot Holafors.
Det betyder att I'm left alone.
I 3 veckor.
Det i sin tur betyder att jag måste klippa gräs och vattna blommor och allt sånt.

Vanligvis betalar jag bara en summa pengar varje månad, och bor.
Äter inte särskilt mycket.
Sover inte särskilt mycket.
Det känns helt enkelt inte som att jag är hemma särskilt mycket.

Idag börjar den andra semesterperioden på jobbet.
Det betyder i mitt fall mindre jobb eftersom det är fler ordinarie som kommer tillbaka än vad det är som går på semester. The worst part is over. Känns grymt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0