17/7

Tiden går så fort - sommaren känns långt ifrån halvvägs, men den är faktiskt det.

Jobbade 8-21 idag. Kändes grymt tungt imorse, men när jag började med middagen där vid 14.30 så blev saker och ting bara bättre och bättre. Helt plötsligt var det inte jobbigt att jobba alls!

Supergod mat hade jag planerat för det första, grillad lax med klyftpotatis och massa mer:



Vi åt ute på innergården i det varma vädret, smälte maten litegrann, ställde bort disken till senare och tog med oss alla brukare och promenixade till Hemmakväll där vi köpte alldeles för mycket godis och hyrde Alice i underlandet.

Egentligen orkar jag inte göra någonting nu,
eftersom jag jobbar 8-21 även imorgon.
Men, jag har gjort ett stopp här hemma, slängt på lite smink och bytt kläder,
nu ska jag bege mig vidare mot Byske, eller Lundbäck rättare sagt
och träffa massa vänner från högstadietiden, konstigt men kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0