If you do not move, we will surely lose

Jag klev upp ur sängen 12.30 idag.
Oförskämt skönt!
Jag jobbar bara eftermiddag i veckan (hoppas jag), så det gör ingenting :)

Nu har taggen för Stockholm kommit, för det börjar närma sig,
5-7 mars tror jag det blir.
Tiden där kommer att bestå av att:
- Skeda med Sally
- Se AIK (förhoppningsvis) krossa Södertälje i samma stad.
- Säkerligen ta den första ölen på 2 månader.
- Njuta av just vad det är, en ledig helg.
- Och så genomföra den där lilla hemlisen som jag bokade in för snart
en månad sedan (som typ ingen någonsin kommer att få veta vad det är,
men jag gillar att retas, för jag vet att det finns dom som är gode nyfikna ;)

Kommentarer
Postat av: lillasyster

sv: jaa, men det vore ju bara taskigt då du avslöjade att den suger...men, jag ger dig nästan hur mkt som helst, eller jag kan önska mig den av pappa, så du kan ju sälja den till han;)



angående sista punkten är det en tatuering. (mig lurar du inte)

2010-02-23 @ 13:40:43
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0