Lars Winnerbäck - Kom ihåg mig då

Sjuk igen.
Sjuk förra veckan, sen volleyboll innan jag riktigt blivit frisk. Då blev jag sjuk igen.
Men på något vis är det värt det, för att jag vet att det blir så här,
det blir det varje gång, men jag gör så ändå, om och om igen.

Det gör mig inte så mycket egentligen.
Jag har en god ursäkt till att vara tråkig och bara vara hemma.
Idag ska jag påbörja projektet med att klä om soffan som jag köpte.
Tanken var att få klart inne i den blivande garderoben först,
men jag upptäckte mögel där inne igår.
Så det måste helt enkelt vänta tills vi har eliminerat det vita luddet med de gröna prickarna.

Sen vill jag bara säga som så:
Sandra, kom hem, skit i det där.
Linn, kom hit kom hit kom hit.
Grabbar, ge upp.
Emelie, det är ju du som är tråkig.
- Jo tack, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0